top of page

ד"ר יובל דוידור

יזם הייטק ומנכ"ל 30 שנה, סופר ומרצה

עברית, אנגלית

ישראל

Globe_icon-white.svg.png
Location Mark

ד"ר יובל דוידור הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני ברובוטיקה ובקרת תהליכים מאוניברסיטת לונדון ותואר דוקטור במדעי המחשב בתחום הבינה המלאכותית – אף הוא מאוניברסיטת לונדון. בעברו שימש כחבר סגל במחלקה למדעי המחשב במכון ויצמן ולימד באקדמיה בתחומי הניהול והיזמות. ד"ר דוידור פרסם מאמרים וספרים רבים בתחומי הבינה המלאכותית והרובוטיקה. הוא הקים וניהל במשך שלושה עשורים חברות סטארט-אפ בתחומי התוכנה, התקשורת והגנת הסביבה, וסייע ליזמים ברכישת מיומנויות ניהול.

אינטואיציה אינטליגנטית – שיטת ששת הממדים בקבלת החלטות - הרצאה

קבלת החלטות היא מיומנות יומיומית שקובעת את מידת המימוש העצמי שלנו ואת איכות חיינו. בעשרים השנים האחרונות מתפרסמים מחקרים רבים שמסבירים עד כמה פירוש המציאות שלנו לקוי; מחקרים שמוכיחים שהמוח שלנו משטה בנו, ושקבלת ההחלטות שלנו כושלת מאינספור סיבות. אבל איש אינו מציע פרקטיקה פשוטה ואוניברסלית לנטרול מרבית ההטיות הללו כך שנוכל לקבל החלטות חכמות. חכמות לנו. החלטות שנרגיש שממצות את המיטב שבנו.
שיטת ששת הממדים היא בדיוק התשובה. היא מעין מפת יציאה מהמבוך כאשר אנחנו נתקלים בדילמה ואיננו מצליחים להכריע בה. שיטת ששת הממדים מייצרת תהליך פשוט: היא מציגה שורה של שאלות, שהתשובות עליהן גורמות לנו להתחבר לקול הפנימי החכם שלנו ומשלבות בינו לבין העובדות והנתונים הרלוונטיים. כל מי שכבר נחשף לשיטה מעיד כי הערך המוסף הוא מידי והרגשת הביטחון בהחלטה, כל החלטה, עולה משמעותית ונשמרת לאורך זמן.

אינטואיציה אינטליגנטית – שיטת ששת הממדים בקבלת החלטות - סדנא

הסדנה מכילה התנסות ולמידה מעמיקה בישום שיטת ששת הממדים. הסדנה מרחיבה על ההרצאה בעיקר עם התנסות אישית ובתרגולים ראשוניים כיצד להשתמש בשיטת ששת הממדים כשאנו תקועים בדילמה או צומת החלטה מאתגרת. הסדנאות מותאמות ספציפית לקהל ונמשכות כשלוש-ארבע שעות.

הזמנת הרצאה - 
Book
bottom of page