top of page

סא"ל (מיל.) ברק יעקבס

מומחה למודיעין - יומינט

עברית, ערבית, אנגלית

ישראל

Globe_icon-white.svg.png
Location Mark

במשך כמעט 20 שנה, במהלך שירותי המרתק במערכת הביטחון עסקתי באופן יומיומי בגיוס, הפעלה והנעה לפעולה של סוכנים (מקורות אנושיים – יומינט), הן כקצין בשטח והן כמפקד. במהלך השנים הייתה לי גם הזכות לפקד על בית הספר ליומינט (מודיעין אנושי) הפועל להכשיר מפעילים חדשים ולפתח ולקדם את יכולות הוותיקים.
כיום מרצה ומעביר סדנאות שטח ייחודיות המביאות לידי ביטוי את מה שלמדתי ב 20 שנה של הפעלת מרגלים והכשרת מפעילים וכיצד זה פוגש את העולם האישי והעסקי של כל אחד מאיתנו.
בעל תואר ראשון בחוג ללימודי האסלאם ומזרח תיכון מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. דובר עברית, אנגלית וערבית ובעל ניסיון עשיר בהרצאות וסדנאות לגורמים ביטחוניים ואזרחיים בארץ ובחו"ל.

החיים זה אנשים

מסע מרתק למסתרי הגיוס וההפעלה בעולמות הריגול והטמעת הכלים הללו בעולמות העסקים, המכירות השיווק, גיוס עובדים ועמיתים והנעתם לפעולה.

סיפור, זה כל הסיפור

אין פגישה שהיא מקרית, לכל פגישה צריך לכתוב את הסיפור שלה, להחליט מי יהיה הגיבור שלה, לקרב את הצד השני ולהכניס אותו לסיפור. איך משתמשים בסיפור כדי לקרב אנשים, ההבדל בין מניע והנעה לפעולה ואיך נתרגם את כל אלה לעולמות שלנו.

סדנת חיבור ושיתוף פעולה

כדי לצאת למשימת גיוס והפעלה מורכבת חייבים להקים צוות שמכיר אחד את השני, בוטח זה בזה, ויודע לקיים שיתוף פעולה בתנאי אי ודאות.
סדנה מרתקת שלוקחת כלים מעולמות הריגול ומטמיעה ומתרגלת אותם בצוותים.
הסדנא מתקיימת לרוב בשוק הומה אדם ודוכנים /מרכז קניות • הסדנא מכוונת לגיבוש והכרות טובה יותר של צוות ומחדדת את היכולות הבינאישיות של כל אחד ואחד • המשתתפים יוצאים למשימות מדורגות קושי המגרות את האינטלקט וכוללות חידוד ונגיעה בקצוות המגע הבינאישי אל מול הסביבה.

הזמנת הרצאה - 
Book
bottom of page