top of page

תא"ל (מיל.) אביגדור קהלני

בעל עיטור הגבורה ועיטור המופת בצה"ל, שר לביטחון פנים לשעבר

עברית, אנגלית

ישראל

Globe_icon-white.svg.png
Location Mark

תא"ל אביגדור קהלני, נחשב אגדה עוד בחייו. הוא בעל עיטור המופת ממלחמת ששת ימים, שם נפצע קשה ביותר ובעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים.
הקרב אותו הוביל בעמק הבכא נחשב לאחד הקרבות המפעימים בהיסטוריה הצבאית ובגבורת הלוחמים מדינת ישראל נחלצה מאסון גדול מאוד. לאחר שירותו הצבאי הוא הצטרף לפוליטיקה ושימש כשר לביטחון פנים.
עוסק במשך שנים במנהיגות לסוגיה וזכה להוציא ספר בנושא בנוסף ל6 ספרים קודמים וכתיבת 15 שירים שהולחנו על ידי מיטב המלחינים.

ברגע האמת

סיפור חייו של גיבור ישראל בעל עיטורי המופת והגבורה בדגש על המערכה במלחמת יום הכיפורים בעמק הבכא ברמת הגולן.

מנהיגות היא הכוח להניע אנשים ויחידות למלא את רצונך או לבצע את המשימה שהוטלה עליך. מפקדים עתירי ניסיון יידעו לבנות לעצמם את הדרך ואת הכלים להנהיג ולסחוף את אנשיהם אחריהם, איש איש על פי תכונותיו ובהתאם לאופיו. קורסים רבים בצה"ל מלמדים את רזי המקצוע ומקנים למפקדים הצעירים את עקרונותיה של תורת המנהיגות. לכל מפקד מוענקת דרגה הנראית לעין כל, והיא הגורמת לחיילים לציית לו. אין להתעלם מן החשש של המפקד הצעיר מפני המפגש הראשון עם חייליו. אך החשש הזה יתפוגג כעבור זמן קצר, הוראותיו ימולאו ללא עוררין, ועד מהרה הוא יגלה ביטחון עצמי כמו היה מנהיג ומפקד מבטן ומלידה.
וכך, אחרי הקרב יזכה המפקד לשמוע את חייליו מצהירים ישירות בפניו: "ראיתי אותך לפניי בתוך האש, וידעתי שננצח!" (מתוך ספרו: מנהיגות במעגלי החיים)

הזמנת הרצאה - 
Book
bottom of page